Dlaczego Royal?

Dlaczego Royal?

 

Pierwszorzędne produkty  =  Pierwszorzędne osiągnięcie

Smary zazwyczaj są prezentowane jako towar, w przypadku którego niska cena oraz rezultat ich stosowania są argumentami decydującymi o ich zakupie. Dlatego też firmy produkujące olej, poszukując rynków zbytu mają dużą motywację do utrzymania niskich kosztów produkcyjnych oraz podniesienia jakości smaru.

Według Royal Purple smary nie są zwykłym towarem. Niezawodna praca sprzętu zależy od jakości stosowanego smaru. Osiągnięcia smarne bezpośrednio wpływają na długość, solidność, efekt oraz koszty (części, robocizny, przestoju, ilości zmian oleju, oraz energii), które generuje praca urządzenia. Dlatego Royal Purple będzie zawsze zapewniał najwyższą jakość smarów i olejów.

„Tylko najlepszy jest do tego zdolny”

Royal Purple łączy najwyższą jakość syntetycznych olejów bazowych wyposażonych w  niepokonaną syntetyczną technologię dodatków Synerlec. Smary muszą spełniać wiele funkcji. Ale główne ich zadanie to oddzielać oraz redukować tarcie pomiędzy dwoma poruszającymi się powierzchniami. Jeżeli warunki te nie są spełnione, zdolność takiego smaru do pełnienia innych funkcji jest mało ważna. Smary Royal Purple spełniają to zadanie lepiej niż inne produkty dostępne dziś na rynku. Jest to rezultat tworzenia niezwykle trwałej powłoki olejowej.

Przedłużona żywotność oleju

Oleje Royal Purple oparte na technologii Synerlec są znacznie trwalsze w porównaniu z innymi syntetycznymi olejami. Technologia dodatków Synerlec chroni przez utlenianiem (starzeniem się) oleju, które powoduje jego zepsucie zagęszczając go, tworząc kwasy wzmagające korozję lub szlam. Dodatek ten znacznie wydłuża przydatność oleju zmniejszając tym samym ilość kupowanego oraz następnie zużytego oleju. Urządzenie pozostanie czyste oraz będzie dłużej pracować.

Doskonała ochrona przed korozją

Technologia dodatków zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą oraz korozją, zarówno w wodzie słonej jak i słodkiej. Technologia Synerlec wiąże się jonowo z powierzchnią każdego metalu eliminując wilgoć. Twardy film olejowy skutecznie chroni w czasie pracy, działa jako preparat ochronny w czasie przerw w pracy urządzenia oraz zapewnia szybkie smarowanie w trakcie rozruchu do chwili, aż cały płynny film olejowy zostanie nałożony.

Szybko oddziela od wody

Woda w oleju jest równoznaczna z zatarciem połączeń trących. Wiele olejów tworzy mleczne olejowo – wodne emulsje, które znacznie skracają okres przydatności oleju oraz samego urządzenia. Smar syntetyczny Royal Purple całkowicie oddziela się od wody, pozwalając jej zostać całkowicie odsączoną z dna zbiornika olejowego.

Czystość oleju

Smary Royal Purple pakowane są w nowe czyste pojemniki. Dodatkowo najlepiej sprzedające się smary łożyskowe i hydrauliczne Royal Purple są filtrowane na typowym poziomie czystości ISO 4406:99. Jest to typowy smar, dwieście razy czystszy niż inne smary dostarczane w stalowych beczkach lub w dużo większych ilościach.Większa czystość oleju przyczynia się do wydłużenia przydatności elementów łożysk oraz układów hydraulicznych elementów 300 do 500 %.

Oszczędza energię

Koszty energii stanowią największy wydatek pracujących maszyn. Typowy koszt zużycia energii maszyn jest od 20 do 25 razy większy niż bezpośredni ich koszt utrzymania.

Syntetyczne smary Royal Purple wraz z technologiami Synerlec oraz Synslide posiadają nadzwyczajnie niski współczynnik tarcia oraz (jak to zostało dowiedzione), oszczędzają energię jako jedyne pośród innych mineralnych oraz syntetycznych olejów stosowanych w maszynach rotacyjnych. Faktycznie smary Royal Purple często zapewniają oszczędność energii od 1 do 3 % lub więcej. W większości przykładów oszczędności te przewyższają całkowity koszt oleju w ciągu kilku miesięcy, zamieniając poniesione koszty oleju na zysk.

Zmiana smaru na ten firmy Royal Purple pozwala osiągnąć znaczące oszczędności. Oszczędność energii jedynie o 0,1 procenta przewyższa całkowity koszt smarowania (koszt smaru jako procentowy koszt energii to 0,08%). Utrzymanie oszczędności na poziomie 3% przewyższy również koszt smarowania (koszt smarowania jako procentowy koszt utrzymania wynosił 2%).

Pobierz broszurę przedstawiającą przykłady oszczędności w realnie działających aplikacjach (język angielski) Lowest_Total_Cost_Of_Ownership





COPYRIGHT 2012. INNOCHEM. WSZELKIE PRAWA ZASTRZEZONE | Polityka Cookies